+34 681 011 577 refugiueccaro@gmail.com

Km: 9,500 km.
Desnivell: +-650m.
Wikiloc:

Des de Els Ports, sortim del REFUGI UEC CARO en direcció Oest pel GR7, indicat amb marques homologades de color BLANC/VERMELL, el primer troç el fem per carretera i desprès agafem el sender a mà esquerra al Coll de Carrasqueta, que ens porta al coll flanquejat ambdos costats per 2 grans roques que donen nom al Coll de Pallers.
Continuem per la part orientada a solana, des d’on podem veure a la llunyania la silueta del Castell de l’Airosa i tota la vall de Lloret fins el Delta de l’Ebre.
Baixem fins la Travessa del Camí, on un indicador metàl·lic ens assenyala la direcció Est (Bassis de Caro/Coll del Vicari).
Anem pel mig d’un bosc de pi rojal per un sender preciós, passem el barranc de Cova Pintada i al poc ens trobem davant El Comptador, per on només pot passar una persona cada vegada.
Seguim i ens trobem poste senyalitzador, que ens indica per on aniriem al Bassis de Caro, que podem allargar-nos per veure la seva aigüa fresca, i desprès remuntar pel mateix lloc, per trobar-nos el forn de pega de La Pimpollada, i seguir cap al Coll del Vicari, que a mà esquerre veiem i podriem fer la pujada al Cim de Caro, però natros seguim recte i prenem el sender tot en baixada fins trobar-nos la carretera que ens portarà de tornada al REFUGI UEC CARO.