+34 681 011 577 refugiueccaro@gmail.com

Sortim del refugi de Mont Caro en busca del sender que puja fins la Mola del Boix, on trobem el sender que ve de la carretera que puja a Caro i va en direcció a la Barcina, el prenem per l’esquerra, en 15minuts arribem a la Barcina deixant a l’esquerra l’avenc del mateix nom, i el sender que porta fins el Pas de la Barcina i la baixada al Portell.

Des de la Barcina i direcció sud, baixem fins trobar el sender que ve de La Mola del Boix, està senyalitzat amb pintura roja, el prenem per l’esquerra i en 5 minuts ens porta a la font de La Mallada dels Cinc Sentits, hi ha un petit bassi amb una mica d’aigua però la font avui no raja, continuem pel sender en el mateix sentit que hem arribat, puja una mica però de seguida planeja, al punt on sobre la vista a la vall de l’Ebre i el mar, deixem el sender i baixem fort per la nostra dreta, no hi ha camí, però la baixada és neta, fins arribar a connectar amb el sender que puja de La Caramella, és un sender molt evident senyalitzat amb pintura roja, al punt de connexió amb aquest sender hi ha un antic forn de calç, bastant deteriorat però amb restes de calç. Continuem per la nostra dreta remuntant el sender fins arribar al Coll del Vicari, on ens trobem la carretera que puja a Caro, l’hem de creuar i de seguida trobem el sender que baixa cap a la carretera que puja de Roquetes, aquest sender és l’antic sender que pujava a Caro avanç de fer-se la carretera actual. En arribar a la carretera de Roquetes, l’hem de creuar i continuar per un camí on de seguida connectem amb el GR 171, el seguim per l’esquerra i als 100m aprox, el deixem quan fa un gir de 90º cap a l’esquerra i continuem recte, fa uns anys el GR continuava recte, nosaltres seguim recte per una pista entre unes casetes, quan la pista gira a la dreta 90º, seguim recte per un petit sender que ens porta a la carretera on recuperem el GR un altre cop, que no deixarem fins arribar al refugi, punt de sortida de l’excursió.